OPHEFFING PER 15 APRIL 2020 SHOWROOM WEERT

Algemene voorwaarden Winters Slaapcomfort

Algemene Verkoop- en Leveringsvoorwaarden

1. Algemeen

A. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle leveringen en diensten van Winters Slaapcomfort
    Afwijkende en/of aanvullende overeenkomsten moeten uitdrukkelijk schriftelijk zijn bevestigd door Winters Slaapcomfort

2. Bestellingen.

U kunt de uw bestelling via de website selecteren in het winkelmandje deponeren.
Ook kunt U, denk aan maatwerk, uw bestelling aanvragen via verkoopafdeling@wintersslaapcomfort.nl

Houd er rekening mee dat er geen herroepingsrecht (zie hoofdstuk 5) geldt voor gepersonaliseerde of op maat bestelde producten en artikelen die persoonlijk van aard zijn, zoals maatwerk en diverse slaapproducten, zoals toppers, matrassen en boxsprings. Als er bijzonderheden zijn waarmee wij rekening moeten houden bij het bezorgen van uw bestelling (zie ook hieronder: ‘het bezorgen van uw bestelling’) dan kunt u die doorgeven aan onze Klantenservice. De meeste textielorders worden opgestuurd en door een pakketdienst bezorgd. Bestellingen van grote goederen zoals Matrassen, Bedbodems, Boxsprings en Topmatrassen kunnen bij onze fabriek worden opgehaald of zullen door onze eigen bezorgservice (soms met bijbetaling van de kosten) geleverd worden.
Indien gevraagd kan er een offerte worden verstrekt voor de opbouw van de geleverde producten.
Voor sommige producten geldt dat deze helemaal worden opgebouwd, maar dat staat speciaal omschreven op de website.
Aflevering geschiedt altijd in overleg met de klant (koper) en kan op verzoek in het weekend plaatsvinden.

Betalingsmogelijkheden:

• U kunt deze betalen met behulp van onze betaal mogelijkheden (IDEAL, CREDITCARD, MrCash etc.)
• Contante betaling bij afhalen in het magazijn
• Achteraf betalen op Factuur: Enkel voor (Nederlandse en Belgische) bedrijven na een credit check van uw firma.

Nadat de bestelling is verwerkt en de betaling is voldaan, ontvangt u een elektronische factuur per mail.

Leveringskosten:

Door grote variatie aan klanten, regio’s en aan producten in ons assortiment verschillen onze leveringskosten per bestelling. Deze zijn zichtbaar bij de bestelling en zijn afhankelijk van de vervoerstarieven.
Per bestelling kiezen wij voor u de voordeligste optie gerelateerd aan locatie, combinatie en hoeveelheid van producten. 
Afhalen: Afhalen bij ons magazijn of de vestiging in Weert, indien voor U mogelijk – Gratis

3. Levering en risico.

Molest en risico:

Molestrisico komt steeds ten laste van de koper.
• De beschadigingen tijdens transport zijn voor rekening van de verkoper. (behalve bij het afhalen van de producten in het magazijn te  
  Weert).
• Bij levering Franco is de verkoper verplicht de zaken te vervoeren tot waar het voertuig over een behoorlijk berijdbaar (gemaakt) terrein kan
  komen. De koper is verplicht de zaken aldaar in ontvangst te nemen en direct aan te nemen. Blijft de koper hiermede in gebreke, dan
  komen de daardoor ontstane kosten voor de rekening van deze koper.
• Levering geschied tot aan de voordeur of magazijn, tenzij anders overeengekomen of op de site vermeld.
• De koper heeft van te voren de keus gemaakt voor een optie Franco of afhalen in het magazijn te Weert.
• Levertijden zullen altijd in overleg plaatsvinden. Indien een bestelling niet kan worden geleverd binnen de overeengekomen levertijd, heeft
  de consument het recht om na een wachttijd van 30 dagen de bestelling kosteloos te annuleren. Dit geldt niet voor goederen die op
  speciale bestelling van de consument worden geleverd.
• Onze producten kunnen in heel Nederland en België, m.u.v. de Waddeneilanden (hiervoor geldt een speciale regeling) worden geleverd.
  De goederen worden, indien mogelijk, voor de deur afgeleverd ( Franco levering).
• Op het moment van levering dient er iemand aanwezig te zijn om de bestelde goederen op het afleveradres in ontvangst te nemen. Na de
  ontvangst van de goederen zijn alle risico’s op beschadiging c.q. diefstal van het geleverde voor rekening van de ontvanger. Indien er
  niemand aanwezig is op het moment van levering, zullen de kosten voor het nogmaals aanbieden van de goederen volledig voor rekening
  van de koper komen.

Eventuele wijzigingen van de leverdatum en/of adres dienen uiterlijk 48 uur voor de afgesproken leverdatum/-tijd worden doorgegeven aan via het volgende mailadres:

verkoopafdeling@wintersslaapcomfort.nl

• Levering en montage:

Wij leveren (en monteren op aanvraag of als het op de website is aangegeven) in heel Nederland en België, met uitzondering van de Waddeneilanden.
In sommige gevallen zal Winters Slaapcomfort de producten voor u monteren.
Houd wel rekening met de volgende spelregels:
• Als de ondergrond niet vlak is, kunnen wij de stabiliteit van het product niet garanderen.
• Winters Slaapcomfort is niet verantwoordelijk wanneer de producten niet passen op de plaats die u in gedachten hebt.
  Wij verzamelen het restafval (o.a. verpakkingsmateriaal, karton en plastic) netjes en nemen dit ook weer mee zodat u hier niet mee blijft
  zitten

Plaats van levering:

Om de levering zo soepel mogelijk te laten verlopen, vragen wij u ons vooraf te laten weten of er bijzondere omstandigheden zijn die een rol spelen bij de bezorging van uw bestelling. Wij verzoeken u stil te staan bij de volgende zaken:
• Kan onze vrachtwagen/busje uw woning bereiken? Denk daarbij aan opgebroken straten of binnensteden die afgesloten zijn voor
  autoverkeer.
• Onze monteurs moeten uw slaapkamer kunnen bereiken. Is het trapgat ruim genoeg?
• In geval van een flat of een bovenwoning: hoe kunnen wij uw woning bereiken? Is er een lift aanwezig?

Indien wij geen gebruik kunnen maken van de reguliere ingang van de woning en/of de toegang naar de kamer waar de goederen geplaatst moeten worden, bijvoorbeeld gebruik moeten maken van ramen, balkons of andere niet reguliere ingangen van de woning of slaapkamer, dan is dit geheel voor risico van de koper. Mocht het bezorgen hiervoor meer tijd gaan kosten en/of andere kosten met zich meebrengen dan kunnen hier meerkosten voor berekend worden.

Als vanwege de bijzondere omstandigheden voor de bezorging extra kosten gemaakt moeten worden, zijn deze voor uw rekening (bijvoorbeeld het huren van een lift, of het deelbaar moeten maken van een hoofdbord). De meeste artikelen zullen geen problemen leveren. Het grootste onderdeel van een boxspring set is over het algemeen het hoofdbord, indien deze niet naar boven past kunnen wij deze deelbaar laten maken (tegen een meerprijs) zodat deze wel naar boven past.

Als we niet van tevoren op de hoogte zijn gebracht van mogelijke bijzondere omstandigheden of moeilijkheden met betrekking tot het bereiken van uw huis en/of uw slaapkamer (bij montage van de goederen), kan Winters Slaapcomfort niet aansprakelijk gesteld worden voor de negatieve gevolgen daarvan. Als u van tevoren eventuele obstakels verwijdert (denk aan kastjes, planten of schilderijen) kunnen wij de producten neerzetten en monteren op de plaats die u aangeeft. Voor de goede orde wijzen wij u op het feit dat u zelf verantwoordelijk bent voor een goede bereikbaarheid van de ruimte waar uw bestelling bezorgd moet worden. Is dat niet mogelijk, dan zijn eventuele daarmee verband houdende kosten voor uw rekening.

De levertijd

De producten die Winters Slaapcomfort aanbiedt, hebben doorgaans een levertijd van maximaal 4 weken. De levertijd, die op de website wordt vermeld, vangt aan op het moment dat u van ons een orderbevestiging/factuur ontvangen hebt.
U krijgt nadat de planning is gemaakt voor het produceren van uw bed een definitieve leverweek gemaild.

Bezorgadres wijzigen.
Wijziging van het bezorgadres is in overleg met ons mogelijk. Dit kan er wel toe leiden dat wij een nieuwe aflever dag met u moeten afspreken.

Bestelling wijzigen.
Een wijziging van de bestelling van een Matras, Bedbodem, Boxspring, Topmatras moet uiterlijk binnen twee werkdagen worden doorgegeven door contact op te nemen met de verkoopafdeling via de mail. Dit kan er wel toe leiden dat de levertijd iets langer wordt.

Bestelling annuleren.
U hebt de mogelijkheid om de koop op afstand voor levering zonder opgave van redenen en zonder kosten te annuleren. U kunt hiervan alleen gebruikmaken als u aan de volgende voorwaarden voldoet:

• U laat ons tijdig schriftelijk weten dat u de koop op afstand annuleert, door een e-mail te sturen naar
  verkoopafdeling@wintersslaapcomfort.nl of door telefonisch contact met ons op te nemen via +31- (0)405718000.
• Het gaat niet om een op maat gemaakt product of een product van persoonlijke aard (welke voor u persoonlijk is samengesteld, zoals een
  matras, bedbodem, topmatras of boxspring). Als het product speciaal voor u besteld en geproduceerd is, kunnen wij de bestelling niet 
kosteloos annuleren. Wij moeten hiervoor 30% annuleringskosten in rekening brengen (volgens de algemene voorwaarden van Winters
  Slaapcomfort).

De leverdag.
De levering kan gedurende een gehele werkdag (inclusief de avond) plaatsvinden.
Aflevering op zaterdag behoort ook tot de mogelijkheden, evenals het afhalen op afspraak op de locatie in Weert.
Zodra de levering klaar staat voor verzending ontvangt u van ons bericht omtrent de levering, bij grote goederen zoals Matrassen, *Bedbodems en Boxsprings zal onze afdeling expeditie contact met u opnemen om een bezorg datum in te plannen. Dit geldt niet voor beddengoed en bedtextiel

Bent u niet thuis?

Wij gaan ervan uit u op de afgesproken leverdag thuis te treffen. Als dit niet het geval is, zal de chauffeur proberen u telefonisch te bereiken. Kunnen wij geen contact met u leggen, dan krijgt u een kaartje in de bus. U kunt ons dan bellen, zodat wij u een nieuwe lever dag kunnen doorgeven. Houd er rekening mee dat dit later kan zijn dan de eerste oorspronkelijk overeengekomen leverdag. Wij zijn dan wel genoodzaakt extra bezorgkosten in rekening te brengen.

Controleren van uw bestelling bij levering.
Na het leveren en eventueel monteren en plaatsen van de producten, loopt onze chauffeur de geleverde producten met u na. Controleer daarbij goed of alle bestelde producten geleverd zijn en of de (gemonteerde) producten geen zichtbare gebreken bevatten of beschadigd zijn. Constateert u gebreken of beschadigingen, geef dit dan duidelijk aan. De chauffeur zal dit dan op het ontvangstbewijs vermelden. Als alles in orde is, vraagt de chauffeur u de factuur te ondertekenen en het eventueel nog verschuldigde bedrag te betalen. Als uw producten opgestuurd worden, vindt de levering plaats door een pakketdienst. In dit geval zal de chauffeur de goederen niet met u nalopen. Controleer dan echter ook goed of alle bestelde producten geleverd zijn en of ze geen zichtbare gebreken bevatten of beschadigd zijn. Mocht u na controle van deze producten gebreken of beschadigingen aantreffen, neem dan contact op met onze Klantenservice.

4. Betalingen.

Betalingen geschieden vooraf. (zie betalingsmogelijkheden hoofdstuk 2).
Op het moment dat betalingen door de bank verwerkt zijn zijn deze ook zichtbaar bij Winters Slaapcomfort.
Hierna zal Winters Slaapcomfort de order in bestelling nemen en laten produceren in de fabriek.

Iedere verkoop op aanvoer geschiedt onder de nadrukkelijke voorwaarde, dat de prijs (prijzen) is (zijn) gebaseerd op de ten tijde van het afsluiten van de verkoop geldende kostenfactoren, zoals: uitvoerrechten in het oorsprongsgebied, vracht en assurantie, lossingskosten, invoerrechten, heffingen, belastingen.

5. Herroepingsrecht.

In Nederland geldt een wettelijk vastgelegde zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn kan U de bestelling zonder opgave van redenen annuleren. Dit dient u schriftelijk te doen via klantenservice@wintersslaapcomfort.nl.
De wijze van retourneren wordt ten allen tijde via de mail Winters Slaapcomfort aangegeven.
Retour te zenden pakketten dienen voldoende te worden gefrankeerd.
Mochten de producten beschadigd of gebruikt zijn, dan worden deze met opgave van het geretourneerde product afgetrokken.
De totale kosten van een retourzending zijn ten allen tijde voor rekening van de klant.
Enkele voorwaarden voor het retourneren zijn hier wel aan gebonden, te weten:
- Het product is onbeschadigd en zit in de originele en ongeopende verpakking.
- Het gaat niet om een op maat gemaakt/gepersonaliseerd product. Als het product speciaal voor u besteld en geproduceerd is, kunnen wij
  het niet retour nemen. Hieronder vallen alle Matrassen, Bedbodems, Topmatrassen en Boxsprings.

Herroepingsrecht is uitgesloten voor producten vervaardigd naar de specificaties van de consument. (Maatwerk) Hierdoor kunt U geen aanspraak maken op retour, zodra U deze heeft ontvangen en voor akkoord heeft getekend.

6. Garantiebepaling.

De garantietermijn gaat in op de dag van levering.
De afleverdatum staat vermeld op de afleverbon en dient met de factuur te bewaren als zijnde het garantiebewijs.

Indien er geen afleverbon en factuur overlegd kan worden kunnen garantiemeldingen niet in behandeling worden genomen.

Voorwaarden voor de garantie.

Om aanspraak te maken op de garantie, moet u voldoen aan de volgende voorwaarden:
• U kunt aantonen dat u bij Winters Slaapcomfort een aankoop hebt gedaan.
• U gebruikt het product volgens de meegeleverde instructies. Zie ook de rubriek ‘uw spullen mooi houden’ onder aan deze voorwaarden.
• U stelt Winters Slaapcomfort binnen een gepaste tijd, nadat u een gebrek hebt ontdekt, op de hoogte door een e-mail te sturen, voorzien van fotomateriaal naar klantenservice@winters slaapcomfort.nl
• Verder gelden de voorwaarden die hieronder zijn vermeld.
Geschillen omtrent eventuele ontstane gevolgschades zullen altijd ter beoordeling van de fabrikant zijn.

De garantie.

U mag verwachten dat de geleverde producten de eigenschappen bezitten die voor een normaal gebruik nodig zijn.
Als een geleverd product niet aan de hiervoor bedoelde verwachtingen voldoet, gelden de wettelijke rechten die
de Nederlandse wetgeving u biedt.

Algemene Garantievoorwaarden

Winters Slaapcomfort hanteert de volgende garantiemodellen:

- 3-jarig aflopende garantie voor, boxsprings matrassen en topmatrassen.
  1ste jaar 100%, 2de jaar 65% en 3de jaar 33%
- 25 jaar garantie op draadbreuk kernen en op breuk stalen frame.
- 10 jaar garantie op de lattenbodems, m.u.v. de motoren
- 2-jarige garantietermijn van 100% op motoren
- 3 maanden garantie op verkleuring. Zorg dat uw product niet altijd in de zon staat. De zon kan sommige stoffen doen verbleken, waardoor
  verkleuring kan ontstaan.

Mocht U vragen hebben over de garantietermijn van een bepaald product, kunt U altijd een mail sturen aan klantenservice@wintersslaapcomfort.nl of via klantenservice op de website.

Voorwaarden.

Indien er sprake blijkt te zijn van materiaal- of fabricagefouten, zal het daaruit voortvloeiende defect hersteld worden volgens de garantievoorwaarden van Winters Slaapcomfort. Indien een defect niet hersteld kan worden, wordt het product conform de voorwaarden vervangen door hetzelfde of, indien dat niet meer leverbaar is, door een gelijkwaardig product.
Aanspraken op garantie voor gebreken/beschadigingen ontstaan door ondoelmatig handelen bijvoorbeeld door overbelasting, verkeerd of onoordeelkundig gebruik of door normale slijtage, worden uitgesloten.
Winters Slaapcomfort kan enkel service verlenen mits de originele factuur voorgelegd kan worden, deze dient derhalve goed bewaard te worden. De garantieperiode is beperkt tot het leven van de eerste originele koper.

60 dagen omruilgarantie

Deze omruilgarantie geldt op de verschillende matrassen uit de collectie van afritsbare matrassen, ook in combinatie met Boxsprings sets.
Wij vragen wel een bijdrage voor het ophalen en vervangen van het matras. Voor een beter advies kunt U het beste een afspraak maken in een van de showrooms van Winters Slaapcomfort waar U persoonlijk door één van onze gespecialiseerde adviseurs wordt geadviseerd.
Wanneer U een keuze heeft gemaakt en tot de conclusie komt dat U te hard of te zacht ligt zullen wij hiervoor de kern vervangen. De hoes is beslapen en kan niet worden teruggenomen.
Winters Slaapcomfort geeft GEEN geld terug. Wij zullen samen met u op zoek gaan naar een oplossing.

U kunt tot maximaal 60 dagen vanaf levering aanspraak maken op onze omruilgarantie, u dient de boxspringset of individueel matras wel minimaal 30 dagen te hebben uitgeprobeerd. Uw lichaam heeft namelijk de tijd nodig om te “wennen” aan het nieuwe slaapsysteem.
U heeft als klant één maal de mogelijkheid op onze 60 dagen omruilgarantie.
De omruilgarantie is niet overdraagbaar op derden.
De omruilgarantie is niet van toepassing op een topmatras, ook wel topper genoemd.
Als u gebruik maakt van onze omruilgarantie dient het nieuwe slaapsysteem (of losse matrassen) minimaal dezelfde waarde te vertegenwoordigen als het ingeruilde artikel (het nieuwe artikel mag uiteraard wel een hogere waarde hebben, echter het verschil zal worden verrekend)
Als het om te ruilen artikel beschadigd, bevuild of kapot is vervalt deze garantie,
Als een artikel met een bepaalde korting/actie of uit de showroom is gekocht, heeft u geen recht op korting op het nieuwe artikel.

Klachten.

Als u een klacht hebt, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. klantenservice@wintersslaapcomfort.nl
Wij proberen uw klacht dan naar tevredenheid voor u op te lossen.

7. Aanbiedingen / offertes.

Offertes zijn eenmaal en voor een in de offerte aangegeven tijdstip geldig en persoonlijk. Alle door Winters Slaapcomfort gedane aanbiedingen en offertes zijn vrijblijvend, tenzij anders is overeengekomen dan wel vermeld op de internetsite van Winters Slaapcomfort.
Als blijkt dat naar termen van redelijkheid en billijkheid en in het maatschappelijk verkeer gangbare opvattingen begrijpelijk is dat de aanbieding of offerte (of een onderdeel daarvan) een kennelijke vergissing bevat, kan Winters Slaapcomfort niet aan zijn aanbieding en/of offerte gehouden worden.

Alle aanbiedingen gelden zolang de voorraden strekken en het model verkrijgbaar is of tot het moment waarop enige aanbieding niet meer vermeld staat op de internetsite van Winters Slaapcomfort

8. Reclames.

De consument is verplicht het geleverde op moment van aflevering te onderzoeken op eventuele gebreken en inhoud. Eventuele beschadigingen dienen meteen op de afleverbon te worden aangegeven. Andere gebreken en/of tekortkomingen van het product zelf dienen binnen vijf dagen na aflevering schriftelijk aan Winters Slaapcomfort te worden gemeld en dienen voorzien te zijn van klant- en factuurnummer aangevuld met foto’s van het gebrek waarop duidelijk zichtbaar is wat het gebrek is.
Indien een gebrek niet direct zichtbaar is, kan deze in overleg nogmaals worden geleverd, echter de gemaakte kosten zijn voor de klant.
Reclames op partijen of showroomverkopen, welke aangebroken of (geheel of gedeeltelijk) verwerkt zijn worden niet geaccepteerd.

9. Kwaliteit.

Tenzij bij de verkoop uitdrukkelijk anders is bepaald, worden wat afmetingen, aantal enz. per artikel betreft, de normale handelsgebruiken als overeengekomen beschouwd.
Geringe afwijkingen in kleuren worden als acceptabel beschouwd in de stoffenindustrie. Alle sets worden, om verschillen zoveel mogelijk te voorkomen, uit een zelfde rol gemaakt.

10. Eigendomsvoorbehoud.

• Tot het moment dat het totaalbedrag van de factuur in zijn geheel is ontvangen door Winters Slaapcomfort, blijft Winters Slaapcomfort
  volledig eigenaar van de geleverde goederen.
• Zolang de eigendom der zaken niet op de koper is overgegaan, mag deze de zaken niet verpanden, in eigendom overdragen of aan derden
  enig ander recht daarop verlenen, behoudens het bepaalde in de volgende alinea.
• De verkoper, die gebruik maakt van het eigendomsvoorbehoud, wordt toegang verleend tot de door hem geleverde zaken. Voor zover
  nodig machtigt de koper, de verkoper onherroepelijk tot uitoefening van zijn recht op het terugnemen van de goederen.

11. Aansprakelijkheid.

Indien er gebreken worden geconstateerd aan de door Winters Slaapcomfort geleverde goederen, gaan de onder garantiebepalingen vermelde voorwaarden in werking. Indien de schade te wijten is aan opzet en/of grove schuld en/of oneigenlijk en/of onoordeelkundig
gebruik dan wel verwijtbaar handelen, zal Winters Slaapcomfort niet aansprakelijk gesteld kunnen worden voor enige ontstane schade.

12. Afwijkende bedingen of voorwaarden.

Aanvullende of afwijkende bedingen of voorwaarden zijn alleen van kracht indien deze door de verkoper schriftelijk zijn bevestigd.

13. Geschillen.

In afwijking van het bovenstaande heeft de partij die een vordering wenst te doen gelden, die uit hoofde van het gevorderde bedrag behoort tot de competentie van de kantonrechter, de bevoegdheid haar vorderingen bij de kantonrechter in te stellen. In dat geval is de wederpartij aan de keuze van degene, die de uitspraak verlangt, gebonden. Voor zover de schuld door de afnemer niet is betwist, kan ten allen tijde veroordeling tot betaling worden gevraagd aan de gewone rechter.

14. Overmacht

Omstandigheden buiten de wil en het toedoen van de verkoper, welke van dien aard zijn, dat naleving of verdere naleving van de overeenkomst redelijkerwijs niet van de koper kan worden verlangd, zoals ijsgang, bijzondere weersomstandigheden, staking, overheidsmaatregelen, vertraging in de aanvoer, uitvoerverbod, oorlog, mobilisatie, transportbelemmeringen, waaronder gebrek aan of intrekking van vervoersmogelijkheden, uitvoerbelemmeringen, invoerbelemmeringen en alle andere omstandigheden die de naleving van de overeenkomst in ernstige mate belemmeren, gelden als overmacht.

In geval van overmacht is de verkoper te zijner keuze gerechtigd, hetzij de leveringstijd met de duur van de belemmering doch ten hoogste met een periode van zes maanden te verlengen, hetzij de koop, voor zover deze door de belemmering getroffen wordt, te annuleren. Indien de koper de verkoper daartoe schriftelijk aanmaant, is de verkoper gehouden zich binnen vijf werkdagen ten aanzien van zijn keuze uit te spreken.

15. Toepasselijk recht

Winters Slaapcomfort behoudt zich het recht voor om naarmate het inzicht verandert of andere (wettelijke) omstandigheden dit noodzakelijk maken, deze algemene voorwaarden zonder verdere mededeling aan te passen.

Disclaimer.

De inhoud van de website van Winters Slaapcomfort en de informatie eraan gerelateerd, is auteursrechtelijk beschermd en mag op geen enkele manier worden verveelvoudigd, gewijzigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotokopie, elektronisch of op welke andere wijze dan ook, zonder dat Winters Slaapcomfort voorafgaand toestemming geeft.
Alhoewel Winters Slaapcomfort getracht heeft om de informatie op de website zo volledig en accuraat mogelijk weer te geven, is Winters Slaapcomfort niet aansprakelijk voor eventuele onjuistheden die mogelijk in de aangeboden informatie op de website van Winters Slaapcomfort voorkomen. Winters Slaapcomfort accepteert geen enkele aansprakelijkheid voor enige vorm van schade naar aanleiding van het gebruik van de website of de informatie die op de website beschikbaar is.

Copyright.

De op de Winters Slaapcomfort afgebeelde gegevens, waaronder begrepen producten, teksten, fotografie, illustraties, grafische materiaal, handelsnamen, woordmerken en logo’s (tezamen ‘merken’), zijn eigendom van Winters Slaapcomfort en worden beschermd door auteursrecht, merkenrecht en/of enig ander intellectueel eigendomsrecht. Het is niet toegestaan de inhoud van de site te vermenigvuldigen, distribueren of tegen vergoeding beschikbaar te stellen aan derden, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Winters Slaapcomfort.

Privacy statement

Uw privacy is een serieuze zaak. Zeker op internet, waar niet altijd even duidelijk is wat wel en niet over u bekend is of wordt. Omdat wij u (in meerdere of mindere mate) vragen om persoonlijke gegevens, vinden wij het belangrijk te laten weten wat er met die informatie gebeurt. Winters Slaapcomfort respecteert uw privacy en zorgt ervoor dat uw persoonlijke gegevens strikt vertrouwelijk blijven. Alle informatie die u aan Winters Slaapcomfort verstrekt, wordt strikt vertrouwelijk behandeld en op geen enkele manier aan derden beschikbaar gesteld.

Alle gegevens die u ons doorgeeft, worden door ons opgeslagen en in eigen verband gebruikt voor interne en automatische verwerking in het kader van een verantwoord klantenbeheer en bedrijfsvoering, alsmede het toesturen van eigen commerciële aanbiedingen, tenzij u tegen het toesturen daarvan bezwaar hebt gemaakt.

Vragen?

U mag ons via info@wintersslaapcomfort.nl om inzage verzoeken in uw persoonsgegevens. Ook kunt u ons verzoeken uw persoonsgegevens te verbeteren, aan te vullen, te verwijderen of af te schermen indien deze onjuist, onvolledig of irrelevant zijn, of anderszins in strijd met een wettelijk voorschrift worden verwerkt. Bij vragen of opmerkingen kunt u ook schriftelijk contact met ons opnemen via klantenservice@wintersslaapcomfort.nl